Устройство автомобіля для чайників

Устройство автомобіля для чайниківНаявність автомобіля і водійських прав робить Вас членом величезної сім’ї автолюбителів. Щоб відчувати себе на дорозі впевнено і не розгубитися в разі виникнення проблем з машиною, що трапилися поломок, необхідно мати уявлення про пристрій і роботу основних вузлів і агрегатів. Все знати, звичайно, неможливо, але базові знання повинні бути у кожного автолюбителя. Як ні парадоксально, але принциповий пристрій автомобіля практично не змінилося з часу його винаходу, хоча пройшло вже більше століття. Як і раніше він складається з трьох основних частин: кузова, двигуна і шасі. Кожен з цих вузлів автомобіля виконує покладену на нього місію, а разом вони утворюють те, що ми звикли бачити практично на кожному розі: красиві сучасні, швидкісні автомобілі. Давайте розглянемо пристрій автомобіля для чайників більш докладно.

Устройство автомобіля для чайників

Кузов автомобіля
Це основна несуча частина, яка приймає на себе всі навантаження, формує зовнішній вигляд автомобіля, надаючи йому індивідуальний, впізнаваний вигляд. Крім того, кузов є основою, на яку кріпляться практично всі вузли автомобіля. Існують ще рамні автомобілі, але для легкових практично завжди несе є кузов.

Наступна складова — двигун
Переважна більшість легкових авто оснащуються бензиновими двигунами. Такі двигуни мають наступні основні системи забезпечення своєї працездатності:

1. Система харчування.
2. Система охолодження.
3. Система запалювання.
4. Система мастила.

Кожен раз, збираючись в поїздку, відкривайте капот і перевіряйте ці системи. Перевірка системи змащення полягає у визначенні рівня масла. Для цього вийміть щуп мастиловказівника, і по сліду масла визначте його рівень. Він повинен знаходиться між відмітками «min» і «max». Наступною перевіряємо систему охолодження. Робиться це чисто візуально, на холодному двигуні. Контролюємо кількість охолоджуючої рідини в розширювальному бочці і при необхідності доливаємо тосол або антифриз, в залежності від того, що було залито раніше. Систему запалювання перевіряємо теж візуально. Оглядаємо високовольтні дроти і захисні ковпачки свічок запалювання, очищаємо їх від пилу і бруду. Свічки міняти краще восени і навесні, встановлюючи ті, які відповідають сезону.

Догляд за системою харчування зовсім простий. Заправляйте своєчасно Ваш автомобіль якісним бензином, не допускаючи повного спустошення бензобака. Ця рада пов’язаний з тим, що у більшості сучасних авто, бензонасос встановлюється безпосередньо в паливному баку і при роботі охолоджується бензином. При відсутності останнього, насос перегрівається і виходить з ладу.

Третя складова автомобіля — шасі
Шасі або підвіска автомобіля, що представляє собою цілий комплекс механізмів. Шасі включає в себе систему гальм, трансмісію, ходову частини і рульове управління. Трансмісія в класичному варіанті складається з механізму зчеплення, коробки передач, кардана, редуктора і піввісь. Її призначення — зміна і передача крутного моменту від двигуна на колеса автомобіля. Ходову частину складають передній і задній мости, ресорні пружини і амортизатори, а також шини і колеса. У комплекс механізмів шасі входить рульове управління, що складається з трапеції, рульової колонки, редуктора і рульового колеса. Його призначення — зміна напрямку руху. Воно разом з трансмісією і ходовою частиною не вимагає щоденного догляду і регулюються на спеціальних стендах в автосервісах. Виняток становлять шини.

Тиск в шинах рекомендується контролювати перед кожним виїздом, як і справність гальм. Гальма — запорука вашої безпеки, тому перевіряйте кожен раз, як збираєтеся поїхати, наявність гальмівної рідини в бачку, що знаходиться під капотом. І останнє, на що потрібно постійно звертати увагу — це електрообладнання автомобіля. Саме воно пов’язує всі системи воєдино, змушуючи їх працювати злагоджено, в потрібному режимі. Мабуть, головним елементом в електросистеми автомобіля є акумулятор. При догляді за ним, перевіряйте рівень електроліту, його щільність і напругу на клемах. При необхідності доливайте дистильованої води і проводите зарядку до потрібної щільності.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *